Beş Kitaba Blog Tasarımı

Bu hafta, kitaplar ve kütüphane kurmakla ilgili bireysel bir kampanyanın da Gökhan Tekin adlı blog sahibi tarafından başlatıldığını öğrendim. Saygıdeğer kitapsever Gökhan Tekin, kendisine ait Kişisel Blogda bu düşüncesini şu tümcelerle dile getirmiş:

Blog tasarımı kötü olanlara veya temasını değiştirmek isteyenler için 5 Adet kitap karşılığında blog tasarımı yapacağım.” Tekin, blog tasarımının iyi ya da kötü olmasından bahsederken ne demek istediğini zaten blogunun ‘tasarım‘ bölümünde açıklayarak blog yazarlarına yol gösteriyor. Bu işe kalkışmaktaki amacını belirttikten sonra projesini takipçilerinin fikrine sunuyor: “İlerleyen zamanlarda küçük de olsa kendim için ve mahallemdeki insanlar için evde küçük bir kütüphane tarzında bir şey yapmak istiyorum.

Gökhan Tekin, blogunun temasını değiştirmek veya blog tasarımında farklılıklar yapmak isteyenlerin elektronik postalarını bekliyor: bloggokhantekin@gmail.com

 

Kaynağım: “Sizce Bu Düşüncem Nasıl?” – Gökhan TEKİN

Categories: Edebiyat, Güncel, Teknoloji | Etiketler: , , , , , , | 7 Yorum

Yazı dolaşımı

7 thoughts on “Beş Kitaba Blog Tasarımı

  1. Desteğiniz ve ilginiz için çok ama çok teşekkür ederim.
    Beni çok mutlu ettiniz. 🙂

    Liked by 1 kişi

    • Ben de sizin çabanızdan dolayı çok mutlu oldum. Asıl ben teşekkür ederim.

      Beğen

      • Özlem hanım, size bir tane de blogger üzerinden blog açalım. 🙂

        Beğen

        • 🙂 Elimdekilerle baş ettim de… 🙂

          Blogger’ın daha iyi özellikleri mi var? Sorunuz şaka değilse eğer (malum, bugün 1 Nisan 🙂 ) neden bunu önerdiğinizi bilmek isterim. Ne de olsa çok deneyimli ve başarılı bir blog yazarısınız.

          Beğen

          • Hayır şaka yapmıyorum ciddiyim. Blogger’ın güzel yönleri de var, kötü yönleri de var. Bana sorarsanız blogger’da ziyaretçiniz ve yazılarınıza yapılan yorumlar daha fazla olur diye düşünüyorum. Çünkü bir çok kişi wordpress’te yorum yazmasını bilmiyor. Biraz karışık geliyor sanırım. Bir de Blogger’ı deneyin derim ben. Sonra bakarsınız hangisi size daha iyi geliyorsa onunla devam edersiniz.

            Liked by 1 kişi

            • Haklısınız. Ben kendim sevdiğim için wordpressle başlamıştım bu serüvene ve Türkiye’de çok kullanılmadığını anlamama rağmen kişisel dört blogumu da wordpresste açtım 🙂 Sınıf bloglarım ve öğrencilerime blog açmak için de edublogs kullandım ve onun da eğitimciler dışında kullanılmadığını biliyorum. Belki de denemeliyim o zaman. Hatta ben bir de araştırma yapayım bakalım var mı ülkede blog sahiplerinin yüzde kaçı ne kullanıyor gibisinden. Güzel bir hafta sonu dilerim Gökhan Bey.

              Beğen

  2. Teşekkür ederim Özlem hanım.
    Blogger konusunda fikrinizi değiştirirseniz eğer. Bana ulaşabilirsiniz.

    Liked by 1 kişi

Yorum yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

