Askıda Blog

Bloglarımızın bazen yanlışlıkla kapanabildiğini, bunun çok üzücü olduğunu, ama WordPress profesyonelliğinin anında yardıma yetiştiğini öğrendim. Haftasonu yazılarımı önceden hazırlayıp, gerekli gün ve saatte yayınlanmak üzere ayarlayıp gönül rahatlığıyla teknolojisiz tatilime gitmiştim ki döndüğümde çok sevimsiz bir sürprizle karşılaştım. Zaten etik inancım gereği yanlış bir şey yapmamak için çok uğraştığım bloglarımdan ‘Ögrenince Mutluyum’ askıya alınmış yani dondurulmuş (this account has been suspended) idi fakat onu dondurdukları için aynı kullanıcıya yani bana bağlı olan diğer iki bloguma da ulaşamıyordum. Kullanım şartlarına bir daha bakmam istendiği için sözleşmeyi tekrar okuduğumda kendimi her anlamda suçlanmış, tüm yasaları çiğnemiş bir yaratık gibi hissetmeye başladım fakat bir yandan da arama motoruna bağlamış beynim vızır vızır çalışıyor ama Internette yer alan bunca yanlış şeyin arasında benim yaptığım yanlışı bulamıyordu. WordPress’le iletişime geçerek sorunun kaynağını sordum ve bana Pazar gecesi olmasına rağmen anında dönüldü. Otomatik sistem genel taramasını yaparken benim blogu bayraklamış (doğru çeviriyorsam artık). Yolladığım email üzerine siteyi incelediklerinde sakıncalı bir şey bulamamış ve bayrağı kaldırmışlar. Son derece kibar özürleri ve bunun ciddi bir olumsuzluğa yol açmamış olduğu konusundaki dileklerini içeren elektronik postalarını okuyunca resmen kaybettiğim çocuğuma kavuşmuş gibi olduğumdan yetkilileri çaya davet edecektim neredeyse. Çok fazla kapanan blog olmasının sebebinin bu yanlışlıklar olabileceğini, böyle bir problem yaşarsanız hemen servis sağlayıcınıza bildirmenizi, teknolojik jargon bilmeyen dilim döndüğünce anlatmak istedim. İyi bloglamalar!

Categories: Teknoloji | Etiketler: , , , , | Yorum bırakın

Yazı dolaşımı

Yorum yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

