Kopek balık

Büyük beyaz köpekbalıklarının midelerini temizlemek için bu organlarını ağızlarından dışarı çıkarıp tekrar içeri soktuklarını (mideyi ters-yüz etme), beyinlerinin de bizlerinki gibi değil de ‘Y’ şeklinde olduğunu, çenelerinin kafataslarından bağımsız devinebildiğini ve ileri doğru fırlayabildiğini öğrendim. Alt dişlerini avlarına saplayıp sabitlerlermiş, üst dişleriyle de kurbanlarından büyücek lokmalar alırlarmış. Ön dişlerinin arkasında yüzlerce diş gerektiğinde devreye girmek üzere beklermiş.

Categories: Hayvan | Etiketler: , , , , , | 2 Yorum

Yazı dolaşımı

2 thoughts on “Kopek balık

  1. Yazınızı çok beğendim çok başarılı buldum sizi , dilerseniz benim sayfami da ziyaret edebilirsiniz 🙂

    Liked by 1 kişi

    • Çok teşekkür ederim. Sayfanızı ziyaret ettim. Anladığım kadarıyla henüz çok yeni başlamışsınız. Benimle de paylaşmanıza sevindim. Yürek dolu yazılarınızı okumak ümidiyle. Sevgiler..

      Liked by 1 kişi

Yorum yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

