Kitapseverin Korkusu

Okuyacak birşeyin kalmamasından duyulan korkuya ‘abibliophobia‘ dendiğini öğrendim. Okunacak materyalin yetersizliği, ya da var olan materyalin çabuk bitip başka okuyacak birşey kalmamasından endişe duyan insanlar bu gruba dahil olurken, kitaplardan korkanlar da bibliofobik oluyormuş. Internetin olduğu yerde okuyacak bir şeyler bulamamak bu kadar zor olunca birkaç yıllık geçmişi olan abibliofobi kelimesi de sadece komik bir sözcük olarak kalıyor tabii ama bir yere gittiğimde yanımdaki kitap bitmek üzereyken yaşadığım hisler tam olarak böyle bir şeyler oluyor!

Categories: Dil, Edebiyat | Etiketler: , , | 4 Yorum

Yazı dolaşımı

4 thoughts on “Kitapseverin Korkusu

  1. Genelde okuduğum kitabın sonlarına yaklaşırken banada aynı şey oluyor bundan sonra ne okuyacağımın derdine düşüyorum bazen bu düşünceden okuduğumdan bir şey anlamıyorum hatta sonra sakinleşip anlamadığım yeri tekrar okuyup huzura kavuşuyorum 🙂 Bu arada çok teşekkürler sayenizde hergün birşeyler öğreniyorum…

    Liked by 1 kişi

    • Ben de düzenli bir okuyucum olduğunu bilmenin keyfiyle yazmayı aksatmamaya çalışıyorum – tatilde olmama rağmen.. Teşekkürler beni yalnız bırakmadığınız için.
      Ayrıca sizin yazılarınız da çok sürükleyici, kitap okumayı seven birisinin ellerinden döküldüklerini belli ediyorlar.

      Liked by 1 kişi

Yorum yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

