Nisan 17

Bugün işimden biraz erken çıkarak hayatın içine aktım ve yeni şeyler öğrenmenin zevkine vardım. Neler mi?

1. Çarşıda Defacto’nun ürettiği renk değiştiren tişörtleri inceledim. Nano teknoloji ile üretilen tişörtlerin baskısı iç mekanda sadece siyah kontürden oluşan renksiz bir resim olarak görülürken dış mekan ışığına çıktığınızda renkleniyor.

2. Kesin bir hareket vardır diye Cumhuriyet Meydanına yürüdüm. Tabii ki varmış. 23 Nisan şenlikleri kapsamında Meydanda yapılacak törenin provasını izleyerek hem çeşitli ülkelerin danslarını az az ve hızlı hızlı görme şansım oldu hem de böyle bir prova yapılırken neler yaşandığını deneyimledim.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

3. Eve gidip asosyal ortamdaki sosyal medya aparatlarımı yoklayarak üzücü bir gerçeği fark ettim. Köy Enstitülerinin 75. kuruluş yıldönümü üzerine kim bilir ne olağanüstü bir sayı hazırlamışlardır diye Öğretmen Dünyasının sayfasını açmaya çalışıp da hiçbir şekilde ulaşamayınca 35 yıllık bir kalitenin daha sona erdiğini üzülerek öğrenmiş oldum. Benim de yazı yollamaktan gurur duyduğum bu güzide dergi hitap ettiği kesim göz önünde bulundurulunca ironik bir şekilde ‘okunmamaktan‘ dolayı acı içerisinde piyasadan çekilmiş bulunuyor. Sahi, ne oldu bu öğretmen dünyasına?

4. Akşamki toplantıya katılmayı reddettiğim için toplantıya katılması gereken bir arkadaşım kendi senfoni davetiyesini vermişti. Bu sayede maalesef kendisi seksenlerine gelene kadar haberdar olmadığım müthiş bir keman sanatçısı tanıdım: Ayla Erduran

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

Categories: Antalya, Dergi, Etkinlik, Eğitim, Giyim, Konser, Kutlama, Müzik | Etiketler: , , , , , , , , , , , | 2 Yorum

Yazı dolaşımı

2 thoughts on “Nisan 17

  1. Geri bildirim: Doğum Günümüz | Öğrenince Mutluyum

  2. Geri bildirim: Doğum Günüm | Öğrenince Mutluyum

Yorum yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

